سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط برعکس بهار در 87/8/23:: 7:55 صبح

SMSبازی

از امکانات تلفن همراه  که رونق زیادی پیدا کرده SMS (پیام کوتاه) است. از این امکان استفاده های مفیدی می شه از جمله: نظرسنجی، دریافت اطلاعات هواشناسی، اعلام اخطارهای مختلف و ...  با ورود تلفن همراه به جمع وسایل ارتباط جمعی، یه بازی به جمع بازی های جدید اضافه شد که اسمش هست اس ام اس بازی!!

شاید یه کم خنده‏ دار باشه ولی بعضی ها هستن که با هم کل میندازن اولی یه پیام کوتاه به دوستش می فرسته دومی هم جواب می ده و بازی شروع میشه. تو این وسط حتما حرف های درست و حسابی از جمله مباحث علمی رد و بدل میشه چون این بازی گاهی تا پاسی از شب ادامه داره تا اینکه یکی از طرفین کم بیاره و به خاطر انگشت درد یا بی خوابی، دیگه جواب طرف مقابل رو نده.

این بازی یا به عبارت بهتر وقت تلف کردن محاسنی هم داره از جمله خوشحال شدن شرکت های ارتباطات سیار، سریع شدن تایپ با گوشی تلفن همراه، افزایش تعداد کلمات (که گاهی هم رکیک هستن) بانک لغات انسان و .... محاسنش که این باشه دیگه عیب هاشو خودتون می دونید!!

یه استفاده دیگه ای که بعضی ها می کنن اینه که دوستاشون یا گاهی اوقات یه از همه جا بی خبر رو اجبارا توی امور خیریه شرکت می دن. شماره برنامه هایی که با مخابرات هماهنگ کردن رو می فرستن و می گن به این شماره مثلا عدد 1 رو بفرستید. مخابرات هم لطف می کنه با توجه به قراری که گذاشته به مقدار تعیین شده به قبض سرماه مبلغ اضافه می کنه

خلاصه استفاده های تلفن همراه به سبک ایرانی زیاده و شمردنشون کار ساده ای نیست.


کلمات کلیدی :